Scriu din trairi, din fapte, din asteptari, din iubiri pierdute, din iubiri visate, din viata, din tot ceea ce inseamna "a respira".
Hai sa traim respirand lucrurile cu adevarat valorose.

marți, 3 ianuarie 2012

Ep. 2 I put my trust in you .now put your trust in me


Ep. 2 I put my trust in you .now put your trust in me <3


EL- Glumesc.
EA- Serios, chiar glumeşti?
EL- Tu crezi că aş putea să glumesc cu aşa ceva vreodată?
EA- Speram să nu.
EL- Şi atunci cum mă poţi întreba asta? Te iubesc... ţi-am spus
EA- Ştiu că mi-ai spus, dar pare greu de crezut... nu mi-ai arătat nimic.
EL- Şi ce vrei să-ţi arăt? Aşa îmi arăt eu dragostea, făcând nimic, ca apoi să explodez şi să afli că te iubesc. Nu-ţi place?
EA- Nu-mi plac surprizele.
EL- Nici chiar cele plăcute?
EA- Păi alte surprize decât cele plăcute mai există? Ştiu ce vrei să spui.
EL- Ştii? Chiar ştii?
EA- Ce vrei sa spui?
EL- Nu m-ai crezut prima dată când ţi-am spus, nu m-ai crezut nici a doua oară, de ce să cred că acum e diferit?
EA- Nu simţi?
EL- Ce să simt?
EA- Nu simţi că aerul e altfel? Nu simţi că respirăm în acelaşi ritm? Nu simţi că împărţim acelaşi oxigen?
EL- Oare... aşa e?
EA- Acum tu eşti orb?
EL- Sunt... neîncrederea m-a făcut orb şi tristeţea m-a facut surd
EA- Schimbă-te, ştii că nu îmi placi aşa.
EL- Şi cum să fiu?
EA- Fii tu... fii cel care mi-a plăcut la început, fii tu... atât vreau.
EL- Să fiu eu e atât de usor la început, dar din clipa în care îmi spui că vrei să fiu eu cel de la început mă faci să nu mai fiu eu, deja sunt eu cel de la început, nu eu cel de acum... eu cel care este într-o continuă schimbare şi tu mă schimbi, cum pot fi cel de la început dacă m-ai schimbat... e absurd ce-mi ceri!
EA- Nu cred...
EL- Ce nu crezi?
EA- Nu cred că ai dreptate.
EL- Nici nu vreau să crezi că am dreptate, vreau să simţi asta.
EA- E greu.
EL- Să simţi?
EA- Nu.
EL- Dar ce?
EA- Să vorbeşti despre ce simţi, să ai curajul să arăţi ce simţi... e complicat.
EL- Când nu e complicat, asta să-mi spui tu?
EA- Cauţi toată viaţa ceva, uneori nu ştii ce, alteori simţi că aproape ai găsit, ca să te depărtezi iar şi tot aşa... parcă viaţa se joacă cu tine.
EL- Niciodată nu e la fel, nu trebuie să judeci un fapt în baza unui fapt deja existent.
EA- Dar nu fac asta.
EL- Sper.
EA- Nu mai spera că oricum n-o fac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu