Scriu din trairi, din fapte, din asteptari, din iubiri pierdute, din iubiri visate, din viata, din tot ceea ce inseamna "a respira".
Hai sa traim respirand lucrurile cu adevarat valorose.

vineri, 30 decembrie 2011

Feel my heartbeat.!




Feel my heartbeat.! 
Feel my love <3

















EL -Da`mi mana ta,te rog.
EA -De ce?
EL -Atinge`mi inima.!Si simte .
EA -De ce?
EL - Pentru ca aici sunt gândurile mele. Aici suntem eu şi tu, aşa cum n-am fost niciodată. Aici e fericirea pe care am căutat-o, aici sunt visele mele.
EA -Imbratiseaza`ma.!
EL -De ce?
EA -Pentru ca vreau sa`ti simt inima cum bate. Lasă-mă să te mai ţin aşa câteva clipe, doar să stăm aşa. Dacă ai şti de câte ori  am visat la clipa când aveam să te ţin în braţe din nou… Nu ţi-aş mai da drumu niciodată.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu