Scriu din trairi, din fapte, din asteptari, din iubiri pierdute, din iubiri visate, din viata, din tot ceea ce inseamna "a respira".
Hai sa traim respirand lucrurile cu adevarat valorose.

marți, 27 decembrie 2011

Ep.1 Te iubesc


Ep. 1. Te iubesc <3


Ea- Tu ai iubit vreodată pe cineva?
EL- Nu ştiu.
EA- Nici nu mă miră... Cum puteai oare să vezi că eu te iubesc?
EL- Păi... Tu chiar mă iubeşti?
EA- Da.
EL- Credeam că glumeşti.

EA- Glumesc?
EL- Da, eu aşa credeam.
EA- Doamne, te urăsc.
EL- Mă iubeşti sau mă urăşti? Hotărăşte-te.
EA- Nu mai contează.
EL- Ce nu mai contează?
EA- Nimic.
EL- Te iubesc.
EA- Poftim?
EL- Te iubesc.
EA- Îţi arde de glume?
EL- Nu.
EA- Atunci de ce glumeşti?
EL- Nu glumesc.
EA- Mă iubeşti?
EL- Da.
EA- Vrei să te cred?
EL- Nu.
EA- Atunci?
EL- Vreau să simţi.
EA- Ce să simt?
EL- Că te iubesc.
EA- Nu simt.
EL- Nici n-ai încercat.
EA- Trebuia? Nu era mai bine să mă lovească?
EL- Dragostea nu loveşte, dragostea te ia pe sus.
EA- N-am simţit aşa ceva până acum.
EL- Nu e târziu.
EA- Mă iubeşti?
EL- Da.
EA- A început să plouă, vino lângă mine.
EL- Acum vrei să devenim şi romantici?
EA- Nu neapărat. Vreau doar să nu mai stai în ploaie.
EL- De ce îţi pasă?
EA- Pentru că te iubesc?
EL- Adică tu chiar vorbeai serios?
EA- Da.
EL- Ce facem?
EA- Cu ce?
EL - Cu iubirea asta.
EA- Nu ştiu.
EL- De ce nu ştii?
EA- Pentru că nu ştiu ce îi poţi face iubirii...
EL- Să o lăsăm, aşa, să-şi facă ea de cap?
EA- Poate e mai bine aşa.
EL- Iartă-mă.
EA- Pentru ce?
EL- Că nu te-am crezut.
EA- Nici eu nu te-am crezut aşa că suntem chit.
EL- De ce e aşa greu cu iubirea?
EA- Nu ştiu... Pentru că e un sentiment pe care nu-l trăieşti în fiecare zi şi pe care poate nu ştii cum să-l trăieşti?
EL- Poate.

EA- Mă iubeşti?

EL- Te iubesc.

EA- Şi eu... <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu