Scriu din trairi, din fapte, din asteptari, din iubiri pierdute, din iubiri visate, din viata, din tot ceea ce inseamna "a respira".
Hai sa traim respirand lucrurile cu adevarat valorose.

joi, 9 februarie 2012

Mă înţelegi.?


Maria Sineşti: Uneori nu ma mai înţeleg nici eu. Sunt clipe în viaţa mea pe care, când mi le amintesc, mă îngheaţă un fior din cap până în picioare. Rătăcirile astea din viaţa mea... câtă josnicie inutilă... Mi-e silă de mine... Gândesc uneori că sunt în mine două fiinţe: una josnică, mărginită şi laşă... Of! Mi-e scârbă de tot şi totuşi există în mine o fiinţă care suferă, care plânge... care sângerează pentru toate josniciile celeilalte! 
citat din Camil Petrescu 


Credeam în tine mai mult decât credeam în mine.
Şi poate că încă mai cred.
Mi se pare că am mai multă încredere în ceilalţi decât în mine.
Poate tocmai de-asta oamenii mă rănesc atât de mult. 
Oamenii, cuvintele lor. Pur şi simplu.
Aş vrea să pot să fiu indiferentă, să pot să trec nepăsătoare pe lângă tot ceea ce iese din gurile lor proaste. Nici să n-aud.
Dar nu,eu nu pot aşa ceva. E prea greu pentru mine să îi înfrunt.
Un lucru atât de minor pentru mine e cam imposibil.
Pentru că eu sunt făcută exact invers. 
Să pun la suflet toate căcaturile,să-mi pese ceea ce cred ceilalţi despre mine,chiar dacă ştiu că asta sunt,aşa sunt eu făcută şi n-am cum să mă schimb.
Aş vrea să le pot spune : "Lăsaţi-mă dracului în pace" şi să plec. 
Şi ei chiar să mă asculte.

Da,ştiu că nimeni nu înţelege cum e. Chiar dacă aud de 10 ori pe zi "Te înţeleg."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu