Scriu din trairi, din fapte, din asteptari, din iubiri pierdute, din iubiri visate, din viata, din tot ceea ce inseamna "a respira".
Hai sa traim respirand lucrurile cu adevarat valorose.

duminică, 19 februarie 2012

Ep. 6 versuri cu el si ea


Ea - Da .. Nu vreau trandafiri, nu vreau noaptea iesiri
        Si nici macar sa`mi declari dragostea in direct la stiri.! ;;)
        Am nevoie de priviri calde, soapte intreaga noapte
        Daca`mi faci zgarie nori vreau sa vad cum treci la fapte! ;)
        Inima`ti arde,a mea doar o parte
        Nu`mi permit sa dau tot, sa pierd cand pleci departe …

EL -N`o sa plec departe, promit ca o sa trec la fapte
       Si daca vrei soapte la noapte, ce ne mai desparte? :>
       Vino mai aproape, o sa le ai pe toate
       Daca nu ma crezi
       Asteapta sa vezi ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu